Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

tiden blir bra med åren. så säger alla..

Av nora rouass - 28 juli 2009 15:15

heloj! nu sitter jag här och ska försöka blogga lite då. igår vart de lite mysigt med syster film och skratt och så. åker hem imorgon istället blir nog bra så troja. sen på torsdag ska jag till njurunda och vara hos hellen. sen i helgen blire att vara med hon med, så less på mig själv satt jag dör! varför ska jag vara den snälla typen och bara ta en jävla massa skit, att allt jag får ta, tar över mig själv. äre bara för att jag inte pallar dedära efter allt. blir kär i fel killar som bara sårar, vänner som sviker en upp till halsen. vart ska jag ta vägen, vart kan jag vara mig själv. när ska jag kunna få dedära lilla exstra med förhållanden igen? jag skiver ner mina tankar men de hjälper inte. vill bara flytta från sundsvall sluta ha nån jävel ringandes på kvällarna. finns de verkligen nån man kan lita på längre. mh som tar andras killar och knullar .  man tror att man kan lita på den, sen får man veta ett och annat.  säger bara en sak linn du kan dra åt helvete , vill inte ha nått med dig och göra. dina ursäkter tar inte på mig längre va de verkligen värt de? tydligendå.  varför kan inte tiden bara gå tillbaxs till då allt va bra! jag hadde en bra kille som jag trodde va bra. jag hadde mina vänner som aldrig svek mig! som alltid fanns där. alla problemen va läkta och jag kunnde vara mig själv. kommer jag någonsin att hitta nån som verkligen tar mig på rätt sätt? tiden går och jag lever vidare som en idiot på ren svenska. varje dag tänker jag bara på all skit när jag va liten, kommer jag bli hel igen. kommer nån kunna göra mig hel igen..  behoven tar över oss!!! de som inte längre finns behöver man inte. men saknaden gör ont och blir inte läkta i hjärtat bara en massa hål.. aja nu ska jag bjuda på en skön låt som jag blir glad av iallfal.

 vi hörs.. ni som inte gillar de jag skiver , läs  inte då..

http://www.youtube.com/watch?v=RZUf1f4f-tc

 
 
Big Sis

Big Sis

30 juli 2009 16:48

Älskar dej gumman ! , håll ut älskling , du är stark ! Dina kompisar vet inte vad dom går miste oM !... älskar dej lil sis ("V")

http://www.nadiarouass.Bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nora rouass - 6 februari 2010 11:07

Vaknade vid nio kanske, med hur stor värk i min mage.men jag hoppas att den går över. Ikväll kommer de lite brudar till mig, vi ska käka middag här och fira mig.De ska bli jätte trevligt verkligen.Ska ner på ica och köpa lite mera godis och sen hop...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:06

igår vart de bio med älsklings issa och de vart 2012 helt okej film.nu ska jag ta mig ett skönt bad, och sen fixa mig och sen åka till rikard och vara där tills ikväll och bara mysa och kolla på film tänkte jag, får se om vi badar och bastar ihih mys...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:04

    

Av nora rouass - 2 januari 2010 19:45

nu sitter jag hemma efter två slitna dagar med brudarna.ska försöka blogga lite för nu dissar jag devote och börjar om här istället känns bättre att skriva med denhära bloggen tycker jag.vad ska man säga de sista jag skrev på denhära bloggen va om i ...

Av nora rouass - 26 augusti 2009 21:17

jag förstår att ni är lite besviken på mig, men jag har inte haft tid att blogga så mkt! typ haft fullt upp. på måndagen va jag med hellen&rasmus&robin&adrian, sen nån till. sen efter de hade jag träning till halv åtta följde med hellen till navet nä...

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards