Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

en ny början på nått nytt.

Av nora rouass - 20 augusti 2009 13:03

jag har verkligen tänkt efter, vad jag vill skriva om. vad som skulle vara roligt att skriva och inte bara massa tankar. satt från och med idag ska jag börja skriva mer som är roligt att läsa, massa tips, men endå skriva ner mina tankar och hur jag känner. jag ska göra mitt bästa för att de ska bli bra, för de ska bli en bra blogg. de vart en lång natt igår kväll, hade svårt att sova och sen ringde min telefon hela tiden men jag orkade inte svara. sen smsade jag och tänkte på skolan hur de ska gå för mig för att de ska funka. jag funderade helt sen sov jag. vet inte hur de gick till menmen. hellen ringde mig vid halv 12 och berättade om skolan och så, hon va lycklig och de har hon inte varit på länge! så jag är ganska glad för hon att hon är de. idag ska jag hoppa ner i badet och sen packa upp lite tvätta lite, göra nått gott och äta. sen ikväll ska jag bara ta de lungt kolla på nån bra film, blir de säkert. sen kanske ut och gå med mamma ikväll när hon slutat. måste prata med henne lite, jag gjorde inte de igår för att jag skulle träna när jag kom hem. i stockholm köpte jag en massa fina kläder , ett par fina leggins mer till hösten, en fin väska och sen ett linne men de kom bort. ihih jag är så slarvig. sen massa smycken och en jätte fin kofta från gina! nöjd vart jag med kläderna synd bara att linnet kom bort, men de är sånt som händer i en stor stad inte så mkt och göra åt saken! :) nästa helg ska jag slinga håret, och jag tror de kommer bli bra men lite höst färger i håret och börja om. sen har jag beställt ett par till leggins från h&m underbart fina som man kan ha till en tjock kofta med halsduk, och jag söker en stor tjock halsduk. men de blir längre fram. jo jag kom på att jag har min vita men jag vill ha nått nytt. funderar på att åka till stockholm över dagen och köpa lite kläder med maria för hon brukar göra så:) och kanske sova en natt på hotell. men de blir längre fram. nu ska jag städa mitt rum lite, bädda och packa upp och helt enkelt. ha de bra alla sötnosar.  there is a boy a beautiful boy.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nora rouass - 6 februari 2010 11:07

Vaknade vid nio kanske, med hur stor värk i min mage.men jag hoppas att den går över. Ikväll kommer de lite brudar till mig, vi ska käka middag här och fira mig.De ska bli jätte trevligt verkligen.Ska ner på ica och köpa lite mera godis och sen hop...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:06

igår vart de bio med älsklings issa och de vart 2012 helt okej film.nu ska jag ta mig ett skönt bad, och sen fixa mig och sen åka till rikard och vara där tills ikväll och bara mysa och kolla på film tänkte jag, får se om vi badar och bastar ihih mys...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:04

    

Av nora rouass - 2 januari 2010 19:45

nu sitter jag hemma efter två slitna dagar med brudarna.ska försöka blogga lite för nu dissar jag devote och börjar om här istället känns bättre att skriva med denhära bloggen tycker jag.vad ska man säga de sista jag skrev på denhära bloggen va om i ...

Av nora rouass - 26 augusti 2009 21:17

jag förstår att ni är lite besviken på mig, men jag har inte haft tid att blogga så mkt! typ haft fullt upp. på måndagen va jag med hellen&rasmus&robin&adrian, sen nån till. sen efter de hade jag träning till halv åtta följde med hellen till navet nä...

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards