Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

onsdag!

Av nora rouass - 26 augusti 2009 21:17

jag förstår att ni är lite besviken på mig, men jag har inte haft tid att blogga så mkt! typ haft fullt upp. på måndagen va jag med hellen&rasmus&robin&adrian, sen nån till. sen efter de hade jag träning till halv åtta följde med hellen till navet när hon skulle hem! och då tog jag bussen med onödigt som fan men jag gjorde de endå! sen på tisdagen typ vaknade jag sen skulle vi till folketspark va där hela dagen sen åkte jag natta jonte och hellen ner på stan! hellen och natta gick på stan och jag träffade ronja och linnea vi satt och snacka. sen åkte jag hem va trött som jadu jag vet inte vad. sen idag va vi på balders hela dagen sen åkte jag och hellen ner på stan! men först ett tag va vi med anna och jonte. mkt trevligt. sen på stan träffade jag maria och vi gick och åt alla tre. hittade denhära fina tröjan och dom hära med! tror de blir bra till skinnjackan imrogon får vi hoppas! imorgon blire bara att vara på skolan prata om betyg och de, aa du vet. sen träning från sex till nio på kvällen hehe mys! jorå men de blir roligt. men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lite musik och så! puss och vi hör imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nora rouass - 6 februari 2010 11:07

Vaknade vid nio kanske, med hur stor värk i min mage.men jag hoppas att den går över. Ikväll kommer de lite brudar till mig, vi ska käka middag här och fira mig.De ska bli jätte trevligt verkligen.Ska ner på ica och köpa lite mera godis och sen hop...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:06

igår vart de bio med älsklings issa och de vart 2012 helt okej film.nu ska jag ta mig ett skönt bad, och sen fixa mig och sen åka till rikard och vara där tills ikväll och bara mysa och kolla på film tänkte jag, får se om vi badar och bastar ihih mys...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:04

    

Av nora rouass - 2 januari 2010 19:45

nu sitter jag hemma efter två slitna dagar med brudarna.ska försöka blogga lite för nu dissar jag devote och börjar om här istället känns bättre att skriva med denhära bloggen tycker jag.vad ska man säga de sista jag skrev på denhära bloggen va om i ...

Av nora rouass - 22 augusti 2009 18:39

ursäkta om jag har varit dålig på att skiva och så. men de har inte hänt nått spe, idag vaknade jag ganska tidigt. fixade håret i en timme :O de va jobbigt idag men kännde att göra nått med de, va så länge sen. jag träffade hellen på stan och ronja m...

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards