Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

nu ska jag verkligen börja sattsa på min blogg.

Av nora rouass - 6 februari 2010 11:07

Vaknade vid nio kanske, med hur stor värk i min mage.men jag hoppas att den går över.

Ikväll kommer de lite brudar till mig, vi ska käka middag här och fira mig.De ska bli jätte trevligt verkligen.Ska ner på ica och köpa lite mera godis och sen hoppa in i duchen sen kommer issa och amanda som ska hjälpa mig att fixa lite.jag vill be om ursäkt för att jag inte varit så bra på att blogga, men nu ska jag verkligen försöka, jag ska göra mitt bästa. laddar upp lite bilder och så senare puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:06

igår vart de bio med älsklings issa och de vart 2012 helt okej film.nu ska jag ta mig ett skönt bad, och sen fixa mig och sen åka till rikard och vara där tills ikväll och bara mysa och kolla på film tänkte jag, får se om vi badar och bastar ihih mys...

Av nora rouass - 4 januari 2010 13:04

    

Av nora rouass - 2 januari 2010 19:45

nu sitter jag hemma efter två slitna dagar med brudarna.ska försöka blogga lite för nu dissar jag devote och börjar om här istället känns bättre att skriva med denhära bloggen tycker jag.vad ska man säga de sista jag skrev på denhära bloggen va om i ...

Av nora rouass - 26 augusti 2009 21:17

jag förstår att ni är lite besviken på mig, men jag har inte haft tid att blogga så mkt! typ haft fullt upp. på måndagen va jag med hellen&rasmus&robin&adrian, sen nån till. sen efter de hade jag träning till halv åtta följde med hellen till navet nä...

Av nora rouass - 22 augusti 2009 18:39

ursäkta om jag har varit dålig på att skiva och så. men de har inte hänt nått spe, idag vaknade jag ganska tidigt. fixade håret i en timme :O de va jobbigt idag men kännde att göra nått med de, va så länge sen. jag träffade hellen på stan och ronja m...

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards