Alla inlägg under juni 2009

Av nora rouass - 30 juni 2009 17:39

hejsan, idag vaknade jag vid halv 9 tidigt aa jag vet;o. fixade mig och så. sen åkte jag ner på stan med maria och kollade på kläder tills imr men inget hittade jag sen, åkte vi hem till hon och hämtade moppen och åkte ut till birsta mysigt och klart hittade jag en jätte fin tubtopp jätte fin. aja det får duga så. sen åkte vi till stan sen åkte jag hem. och ikväll ska jág bara ta det lillalungna troja. annars ska jag nog träffa genym sen kanse vi får väll se då! men glöm inte att det är en ny dag imr ! hejdå och puss!


mensnyyyyyyging..

Av nora rouass - 29 juni 2009 10:19

hejsan, vaknade vid 10 pratade med mamma lite att jag ska sova i båten med maria på gatufesten och sen åt jag lite. idag blire att åka moppe med maria ut till tranviken eller nått, och genym ska med troja! linn lärju åka dit med. aja nu ska jag fixa mig sen kmr maria puss. vad händer ikväll? vad ska alla göra ikväll? puss


nu har jag nyss ätit lite, och ikväll ska jag nog vara med rasmus. vi får ju se om vi tar en sväng till stan eller nått! . annars lärju jag bara sitta här och chillllaaapung. imorgon blire stan med maria ett tag sen åker vi och badar. men nu ska jag fixa mig lite. men glöm inte att det är en ny dag imorgon puss!


jag gillar det jag ser.

du är underbar.

Av nora rouass - 28 juni 2009 22:33

hejsan, alla bloggare!.

först vaknade jag vid halv 11 började fixa mig och så. sen åkte jag till linn sen satt jag typ vid datan med felix och hans bror. sen åkte vi in till stan en stund vid sex sen åkte vi hem till mig och tog badkläder och så. sen gick vi upp till sidsjön och köpte glass på ica och träffade jontelind och ponthusåkerdalh. sen badade vi där typ!. sen tog även dom linns cigg, hon vart as arg. och ganska fittig är det  ju man kan ju fråga man behöver ju inte ta!. hon hadde tagit 4 själv satt. sen åkte jag hem till mig och mamma har kommit hem idag och jag fick massa godis och en maskara, och lite annat med. nu har jag nyss ätit jordgubbar med glass mummms. nu lär jag ju sitta här ett tag sen ska jag lägga mig och smsa lite. grymhärlig dag idag! hoppas det blir lika fint imorgon med, då ska jag nog bada med genym och linn.  det va allt jag har gjort idag men glöm inte att det är en ny dag imorgon hejdå!


 i love the way you dance baby.

i love that way you want boy.

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards