Alla inlägg under augusti 2009

Av nora rouass - 26 augusti 2009 21:17

jag förstår att ni är lite besviken på mig, men jag har inte haft tid att blogga så mkt! typ haft fullt upp. på måndagen va jag med hellen&rasmus&robin&adrian, sen nån till. sen efter de hade jag träning till halv åtta följde med hellen till navet när hon skulle hem! och då tog jag bussen med onödigt som fan men jag gjorde de endå! sen på tisdagen typ vaknade jag sen skulle vi till folketspark va där hela dagen sen åkte jag natta jonte och hellen ner på stan! hellen och natta gick på stan och jag träffade ronja och linnea vi satt och snacka. sen åkte jag hem va trött som jadu jag vet inte vad. sen idag va vi på balders hela dagen sen åkte jag och hellen ner på stan! men först ett tag va vi med anna och jonte. mkt trevligt. sen på stan träffade jag maria och vi gick och åt alla tre. hittade denhära fina tröjan och dom hära med! tror de blir bra till skinnjackan imrogon får vi hoppas! imorgon blire bara att vara på skolan prata om betyg och de, aa du vet. sen träning från sex till nio på kvällen hehe mys! jorå men de blir roligt. men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lite musik och så! puss och vi hör imorgon!

Av nora rouass - 22 augusti 2009 18:39

ursäkta om jag har varit dålig på att skiva och så. men de har inte hänt nått spe, idag vaknade jag ganska tidigt. fixade håret i en timme :O de va jobbigt idag men kännde att göra nått med de, va så länge sen. jag träffade hellen på stan och ronja mkt mysigt ska jag säga. vi gick runt där och minglade och hade jätte mysigt. och näsat helg ska jag och hellen sova hos ronja inne i stan, ha som en lite tjejkväll då!. blir nog kanoner. jag har nyss käkat med hela familjen ihih , och nu sitter jag här mätt som jag vet inte vad och försöker skiva nått som skulle vara intessant och så, men de har inte hänt nått sånt:O. jo jag har sätt vilken kofta och halsband jag ska köpa på måndagihihiohoh lovit har sökt överallt men endå idag då när man inte hade så mkt pengar med sig och på måndag då kommer pengarna in! skönt.. ikväll ska jag kolla på fjorton suger, lärju vara en bra film och äta lite godis och så, menmen vädret suger typ, satt måste festa till de endå med film och godis och lite mys och så då. imorgon ska jag och mammi till kyrkan ihihi trevligt, på konfa sak! sen den 4 sep, åker vi på läger, och de blir väll roligt de. joo jag träffade min farbror idag på stan med, jadu jag förstår inte vad papa håller på med:O helt sjukt menmen, han vet ju vad han kommer förlora och de har han redan gjort, och min morbror sa nått så jävla bra!! lyssna nu.. han kan göra barn men inte ta hand om dom! och då kännde jag bara gogoogogogoogo! peppad vart jag, men endå besviken och sårad över att pappa bara skiter i allt nu. jag kan verkligen inte sluta lyssna på musik de går inte ihih de får mig att lee och må bra! och jag glömmer allt några minuter och kan få kraften att orka! att bara ligga och lyssna på skön musik och prata  med lite folk på msn och blogga som jag gör nu!. sen ska jag bjuda på denhära fina bilden som olivia har gjort tack!! jag älskar ögonen! japp men nu ska jag sitta här ett tag  sen film! PUSSochPUSS!!

Av nora rouass - 20 augusti 2009 13:03

jag har verkligen tänkt efter, vad jag vill skriva om. vad som skulle vara roligt att skriva och inte bara massa tankar. satt från och med idag ska jag börja skriva mer som är roligt att läsa, massa tips, men endå skriva ner mina tankar och hur jag känner. jag ska göra mitt bästa för att de ska bli bra, för de ska bli en bra blogg. de vart en lång natt igår kväll, hade svårt att sova och sen ringde min telefon hela tiden men jag orkade inte svara. sen smsade jag och tänkte på skolan hur de ska gå för mig för att de ska funka. jag funderade helt sen sov jag. vet inte hur de gick till menmen. hellen ringde mig vid halv 12 och berättade om skolan och så, hon va lycklig och de har hon inte varit på länge! så jag är ganska glad för hon att hon är de. idag ska jag hoppa ner i badet och sen packa upp lite tvätta lite, göra nått gott och äta. sen ikväll ska jag bara ta de lungt kolla på nån bra film, blir de säkert. sen kanske ut och gå med mamma ikväll när hon slutat. måste prata med henne lite, jag gjorde inte de igår för att jag skulle träna när jag kom hem. i stockholm köpte jag en massa fina kläder , ett par fina leggins mer till hösten, en fin väska och sen ett linne men de kom bort. ihih jag är så slarvig. sen massa smycken och en jätte fin kofta från gina! nöjd vart jag med kläderna synd bara att linnet kom bort, men de är sånt som händer i en stor stad inte så mkt och göra åt saken! :) nästa helg ska jag slinga håret, och jag tror de kommer bli bra men lite höst färger i håret och börja om. sen har jag beställt ett par till leggins från h&m underbart fina som man kan ha till en tjock kofta med halsduk, och jag söker en stor tjock halsduk. men de blir längre fram. jo jag kom på att jag har min vita men jag vill ha nått nytt. funderar på att åka till stockholm över dagen och köpa lite kläder med maria för hon brukar göra så:) och kanske sova en natt på hotell. men de blir längre fram. nu ska jag städa mitt rum lite, bädda och packa upp och helt enkelt. ha de bra alla sötnosar.  there is a boy a beautiful boy.

Av nora rouass - 13 augusti 2009 16:00

hejsan, nu är jag i hudik hos min älskade syster. igår kväll vart de massa filmer prat och skratt som alltid. på lördag åker vi till stockholm och jag kommer komma hem på torsdag nästa vecka, ska vara i hudik några dagar till när vi kommer hem från stockholm. idag  har jag gjort kladdkaka och blir film och sen ska jag bada. inte så mkt jag kan säga mera en att jag är otroligt besviken på pappa. verkligen de käns som att de aldrig kommer bli bra igen efter alla gånger han bara gick ifrån mig, och han har gjort de i 14 år nu och han gör de gång på gång. den enda som förstår mig är min mamma och min syster. för dom vet hur han funkar och själv blivit sårad med.. så dålig stil nu har han inte ring mig på 1 månad snart och inte sagt ett skit.. jag bry mig inte längre om han vill leva ihop med jessica igen gör de, men de kommer inte hålla så många gånger dom har försökt men för varje gång köper dom nått nytt som hundarna, bilarna,tv och flytta! hur orkar dom ens? men jag vet ju att pappa köper jessicas kärlek för att han är rädd att bli lämmnad själv. och så är min pappa, han är rädd att vara den pappan. och sen tar han oss i andra hand för han har en till familj på sidan om oss. inte så mkt man kan göra en att leva vidare även fast jag tänker på han varje dag hur mkt jag behöver min pappa, som jag aldrig har haft i hela mitt liv. bara nån som bry sig om mig och nadia&hakim.. aja nu orkar mitt hjärta inte skiva mera! nu ska jag kolla på en film och få mig själv på bättre tankar, för jag orkar inte tänka på han mera, sen ska jag bjuda på en underbar låt http://www.youtube.com/watch?v=GmBZkuC_PmY   <3

Av nora rouass - 8 augusti 2009 22:24

hejsan, en grymt bra  dag och natt vart de igår, och jag började dagen med att jag åkte till amanda kom dit vid halv 11 på på dan, sen va lina där med. sen typ vid tolv så gick vi till frida, och alla va där typ. vi fixade tränade på dansen en gång till sen vid 4 gick vi ner på stan och åt sen började vi värma upp och allt sånt. sen vid sex så körde vi, och jag tycker de gick bra ja.. sen gick jag och amanda upp till hon och fixade oss sen vid halv nio mötte vi sofia och lina va vi där då, gick runt i stan och kom hem vid halv tolv till amanda. satt vid datan ett tag pratade skrattade. sen gick vi och la oss vid  3 halv 4, och jag sov på en soffa kanske sovit 6 timmar mmh. sen vaknade jag vid halv 11 och sen typ åt vi och så. sen vid halv fem åkte jag hem. åt med familjen gick ner på ica med mammi och köpte gotta :)  orkar inte stan ikväll för trött för de, sen har jag ont i magen med. imorgon vet jag inte hur de blir. men nu ska jag slå på en film. ni vet vart ni har mig !

Av nora rouass - 6 augusti 2009 20:54

hejsan, började dagen med att jag tog mig ett bad :) ihih som jag alltid gör. sen åt jag lite solade och sen ringde pappa och de slutade med gråt och bråk.. av båda. jätte jobbigt just nu. sen åkte jag ner på stan och träffade lilllan! hellen fick inte följa med :/ mh..  satt de blev lillasyster då. vi gick där pratade åt glass myste lite och pratade och sen köpte jag ett svart linne och sen de på bilen:) glömmde de svarta linnet. ihih  ikväll blir de att sova gott ska vara hos amanda halv 11 imorgon och hos frida kl 12. hehe kommer vara nere på stan hela dagen och kvällen med bruddiz, träna äta sminka oss och massa mera! ni kan ju smsa om ni inte vet tid och plats eller ringa!.nu ska jag se en film sen sova , kommer blider över dagen kvällen och så! när jag kommer hem om jag inte sover hos amandi! ihih. ha en trevlig kväll :) pusssar från N M R . yeä natti!

Av nora rouass - 5 augusti 2009 23:20

igår gjorde jag inte så mycket va hemma sen åkte jag till njurunda och jag kan ju säga att jag behövde verkligen de. och sen idag tog dom bort hellens katt pongo som hon har haft i nio år :/ till och med jag började grina.. de va jätte jobbigt att se hellen grina så mycket och inte göra de bra igen, men jag stöttade henne och de vart bra sen, men de är klart att man tänker på de första dagarna men han va ju sjuk med för den delen.. sen åkte jag hem och åt pratade med mammi lite sen åkte jag och tränade, sen tog jag ett varmtbad och lite jordgubbar har ont i halsen en.. ah jobbigt att vara lite halft sjuk, men de blir väll bättre tills på fredag får jag hoppas. och jag ska ju säga en sak att jag har bestämt mig att hon ska inte för vinna över mig jag ska göra de jag älskar att göra även vad, hon ska fan inte vinna över mig så.. verkligen inte. min syster har ju rätt man ska följa sitt hjärta och göra de som är bra för en själv och för andra med för den delen! men just en sån hära sak äre bara jag som kan avgöra de.. även om jag mår skit att ens kolla på hon.. mh. sen äre en sak till som jag blir less över att när man inte dricker och så, blir man anklagad av de och får en massa komentarer helt sjukt måste jag säga, men dom tycker de är lättare att säga de och vara lite tuff sådära, när man inte blir accepterad blir man anklagad för falska saker. mh hur ska de sluta!!!. adu jag vet inte. lägger inte ner nått på dehära.. för jag hjälpte bara mina vänner som inte mådde så bra. för vad gör inte en vän, jo den bry sig den stöttar och alltid finns där!! skulle aldrig lämmna mina vänner själva fulla, och tokiga! verkligen inte. men iallfal här kommer en rolig bild på oss :) ihihi vi är tokiga vill jag lova. imorgon blir de stan köpa ett linne tills fredag sen umgås med hellen lite med. ha en trevlig kväll!mvh norarouass.

Av nora rouass - 3 augusti 2009 23:39

vart maria idag badade i sidsjön med marcus marcus simon och maria såklart. åkte hem till mig, fixade och så sen åkte vi till donken och prata och åt och så. sen åkte vi runt och träffade marielle robin och hons kompis glömmt vad hon heter.. hehe. aja nu ska jag skriva ner de jag verkligen känner för jag vet inte vart jag ska ta vägen varför ska jag känna såhära? :(  den tjejen jag verkligen hatar tar allt ifrån mig, den jag kan lita på de jag älskar och göra.. hur ska jag kunna bevisa för min bästavän att jag älskar hon och bry mig hur ska jag få de som de va igen? hur ska jag kunna må bra igen.. hur ska jag känna mig trygg igen. jag hatar allt nu och klagar jävligt mkt på allt men vad ska jag göra när jag inte mår bra? vem ska jag prata med längre vem ska jag lita på vem ska jag vända mig till?. jag står ensam kvar utan svar och har saknaden upp till min hals.. jag blir sjukare och sjukare för dag som går och saknaden går längre och längre upp. mitt hjärta behöver hjälp att bi hel igen.. hur blir jag hel efter du gjort sönder mig, hur ska jag bygga upp allt igen. jag hoppas att de är nån som läser dehära och verkligen förstår mig att jag skiver med hjärtat och inte för att ni ska tycka synd om mig.. bara att ni läser bara att ni iallfal bry er om mig.. de är svårt att vara nån man inte vill vara. och jag vill bara säga tack maria hellen sofia simella för att ni finns i mitt liv jusst nu och stöttar mig och alla ni andra som läser dehära om mina bardomsvänner johanna och matilda tack.! och min syster såklart , som aldrig lämmar och alltid finns där för mig när mitt hjärta blöder. blir inte mkt till och sova i natt, men ska försöka för saknaden i halsen går längre och längre upp. godnatt mina hjärtisar.. tack för att ni läste..

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards