Alla inlägg under juli 2009

Av nora rouass - 30 juli 2009 15:12

hejsan igår kom jag hem från hudik. va hemma och åt sen vart de att träna och ikväll blire träna med, för drakbåtsfestivalen. den är ju snart! men först ska jag ut och springa en stund. ikväll blire inget typ! vet inte om jag orkar göra nått. imorgon blire hellen min pellen! aja finns på plingan! puss

Av nora rouass - 28 juli 2009 15:15

heloj! nu sitter jag här och ska försöka blogga lite då. igår vart de lite mysigt med syster film och skratt och så. åker hem imorgon istället blir nog bra så troja. sen på torsdag ska jag till njurunda och vara hos hellen. sen i helgen blire att vara med hon med, så less på mig själv satt jag dör! varför ska jag vara den snälla typen och bara ta en jävla massa skit, att allt jag får ta, tar över mig själv. äre bara för att jag inte pallar dedära efter allt. blir kär i fel killar som bara sårar, vänner som sviker en upp till halsen. vart ska jag ta vägen, vart kan jag vara mig själv. när ska jag kunna få dedära lilla exstra med förhållanden igen? jag skiver ner mina tankar men de hjälper inte. vill bara flytta från sundsvall sluta ha nån jävel ringandes på kvällarna. finns de verkligen nån man kan lita på längre. mh som tar andras killar och knullar .  man tror att man kan lita på den, sen får man veta ett och annat.  säger bara en sak linn du kan dra åt helvete , vill inte ha nått med dig och göra. dina ursäkter tar inte på mig längre va de verkligen värt de? tydligendå.  varför kan inte tiden bara gå tillbaxs till då allt va bra! jag hadde en bra kille som jag trodde va bra. jag hadde mina vänner som aldrig svek mig! som alltid fanns där. alla problemen va läkta och jag kunnde vara mig själv. kommer jag någonsin att hitta nån som verkligen tar mig på rätt sätt? tiden går och jag lever vidare som en idiot på ren svenska. varje dag tänker jag bara på all skit när jag va liten, kommer jag bli hel igen. kommer nån kunna göra mig hel igen..  behoven tar över oss!!! de som inte längre finns behöver man inte. men saknaden gör ont och blir inte läkta i hjärtat bara en massa hål.. aja nu ska jag bjuda på en skön låt som jag blir glad av iallfal.

 vi hörs.. ni som inte gillar de jag skiver , läs  inte då..

http://www.youtube.com/watch?v=RZUf1f4f-tc

Av nora rouass - 27 juli 2009 12:52

hejsan, alla bloggare. nu sitter jag här och ska snart iväg och sola med syster typ. i lördags vart de myspys och vi hadde de jävligt trevligt.hehe sen igår sov vi och jag va fitttrött, vart wallander och lite annat och godis såklart. sen idag ska vi typ hämta en bil vi skulle åkt till stockholm men de vart inte så. satt den killen kommer ner till hudik, och lämmnar den. sen ikväll blire nån mysig film och så. sen imorgon blire hemgång för mig. måste träna på onsdag för då måste jag åka hem! och snart ska jag och hellen och min syster till stockholm då, åoh fyfan vad kul vi ska ha då!!!!!!!!!!!! aja nu ska jag fixa mig de sista och sen åkarå! men vi hörs snart! yeä hejdå! åoihihi!


hur tänker du? äre bara för mkt för dig eller pallar du inte gå för långt? att ljuga för sig själv för att klara sig ifrån allt, de blir inte bättre för att du tar allt på mig! men gör de om de är bäst för dig.

jag förstår fan inte hur du tänker?. sluta klaga på mig för jag har inte gjort nått. ta ditt skit och gå till nån annan. hur kan nån sjunka så långt?  du har gjort mig till den jag är idag du sviker sen kommer du när du har dina problem less på att vara nån jävla jag vet inte vad! 14 jävla år. och du sviker mig gång på gång ! hur orkar du? vad som en händer kommer du alltid att vara min pappa. även om du inte vill ha mig som barn men jag är van spelar ingen roll för mig längre! : (



Av nora rouass - 24 juli 2009 23:06

hej bloggen. igår hadde jag jätte mysigt med syster vi pratade skrattade och kollade på film och spelade the sims3 hehe. sen gick vi och la oss vid tre typ. ganska trött sen vaknade vi, nio för katten skulle till djursaken.  sen åkta vi hem igen sov lite ocg slappa och så ni vet. sen vart de city en snabbis och så. sen åkte vi hem och grillade myste och så. nu sitter jag här och bloggar, som ni ser. nu blire film och så vi hörs imorgon. har inte så mycket mer att skriva. finns på plingelingan.! godnatt.

Av nora rouass - 23 juli 2009 19:23

hejsan alla där ute. igår vart de först stan med jessica en snabbis sen åkte jag till hellen. sen vid nio kom simella och sov där och vi hadde de trevligt kollade på film myste och så ni vet. :).. jag behövde verkligen de.. sen ringade min syster och frågade om jag ville komma till hon jadu varför inte? har saknat hon som fan satt.. jag kommer väll hem på tisdag eller så. för jag måste verkligen träna på onsdag för snart äre ju uppvisning. men nu ska jag umgås med min syster sådära. imorgon ska rambo till djursak, halv 10. ska försöka sova tidigt vart ganska set hos hellen. aja de är bara att smsa och så. bloggar mera imorgon. / nora rouass

Av nora rouass - 21 juli 2009 15:23

vad ska man säga kärleken är överskrattande. de är helt sjukt jag förstår typ inget att första dagen sitter man och skiver en jävla massa sen nästa amen då är man osäker? helt jävla sjukt. och tro att man ska kunna gilla  nån på en gång. ibland förstår jag inte hur dom tänker, om de bara är de för att man inte passar in eller inte är den coolatypen som super varje helg som alla andra tjejor.. börjar bli jävligt less på skiten nu. ingen vet vadfan jag gick igenom för ett år sen. de är ganska lätt att säga saker men står man verkligen för allt?. eller är de bara behoven som låter oss tala. aja fuck de.

idag blire bara att vara hemma orka palla.. sen imorgon ska jag åka till hellen, sover där och är barnvakt. bara att komma förbi är bäst på sånt med barn hahah. som en gång när jag va barnvakt åt amandas lillasyster och lillebror, amanda sitter vid datan och dom ska sova hahahahah lite cola en film sen jävlar sov dom gott hahah. blir inte så mkt bloggande när jag är hos hellen hennes data är seg som fan. men jag ska göra mitt bästa av allt ist. lärju ta några dagar innan jag kommer förstå vad fan som har hänt för allt känns så jävla sjukt. allt. hela . oouf vadfan tänker jag med? vad hadde jag ens väntat mig? klart som fan att allt går åt helvete inte så mkt man kan göra åt saken en att börja leva vidare som ingenting har hänt, och försöka gå vidare. oja de gillar jag jätte mkt jag som har så lätt för att kunna gå vidare oja. de är ju bra de(not). vill bara åka här ifrån till stockholm lära känna nytt folk träffa niclas med för den delen saknar han som fan:/. ska bli jävligt roligt att åka ner med syster vadå party? ouf ja. hellen ska med förmodligen. åh fyfan vad jag längtar. ihihiohoho och alla snygga killar.  sundsvalls killar kan ju ta sig, nånstans jävligt hårt, för allt dom vill är att man ska vara lika cool eller vadfan man nu ska vara för att passa in. och de är sant med sundsvall är man inte som alla andra blir man inte accepterad , då kollar man hur som helst och man säger vadfan man vill. så jävla patetiskt. nej nu vill jag bara bort  från stan. eller vad säger ni?? hööhöhöh 0736134960.

 you break my heart like heartbreaker...

Av nora rouass - 20 juli 2009 19:57

tjenaaaa!. sov hos min hellen inatt och vi hadde de as mysigt sen har vi städat lite idag och sen ska hon börja på prolympia igen YÄÄE hon får flytta hem. nu sitter jag här och tjockar godis och lyssnar sönder Darius & Finlay feat. Nicco - Do it all night. sen blire film och lite sådå . imorgon blire att ta de lungt . sen vet man aldrig. aja puuuuuus!

Av nora rouass - 18 juli 2009 13:39

hejsan bloggen här kommer en bild sen brudarna och jag va i sidsjön. puss på de. och idag blire att ta de lungt bada, sen blire kanse bio eller nått. tjarå.

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards