Alla inlägg under augusti 2009

Av nora rouass - 3 augusti 2009 11:36

hejsan, bli inte besviken på mig för att jag inte skrivit på många dagar men typ inget har hänt. mer att igår vart de njurunda sen simella och sofia och hellen då kan man ju säga att de vart lite hehe ! sen åkte jag hem och la mig som en dödgris och sov! sen vaknade jag upp med ont i halsen men de lärju gå över. hoppas jag för på onsdag ska jag träna! sen torsdag med inte långt kvar nu..  sen nu har jag en fråga hur är en bästavän för dig? finns den alltid där? stöttar och sitter sida, sida vad som en händer? jadu de ska jag fundera på idag.. ganska less och besviken. idag blire nog bara vara hemma och inte göra så mkt kanske gå ut och sola lite nån bra film, lite gotta sen ikväll vet jag inte! vad händer ikväll? vad blire ikväll? ihihi.  saknar nadia satt jag vet inte vad:/ men snart får jag åka ner till hon igen. åååh. nu ska jag ta mig ett bad sen kolla på nån film! finns på plingan!


Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards