Alla inlägg den 16 juli 2009

Av nora rouass - 16 juli 2009 12:38

hejsan, igår vart de city med johannapersson. sen fick vi åka hem till mig igen för att amanda skulle inte träna och då pallade inte jag det med. sen åt vi och hadde de mysigt gick runt ett tag och självklart hittar man ingenting. och sen träffade jag linn och vi gick upp till natts för att hämta hennes kläder. sen gick vi upp till sidsjön jag och johanna och träffade matilda och agnes. sen gick vi runt sen kom jag på att vi ska grilla och de vart jätte mysigt. sen va vi där grillade och badade och hadde de as trevligt. sen vid 11 gick vi hem till johanna och matilda sen kom agnes pappa och hämtade oss och dom släppte av mig hos mig vid halv 12 sådära. sen pratade jag lite med mamma hur det blir med stockholm och de blir nog så att jag åker dit med min älskade syster och sover på hotell och träffar kusinerna och massa annat roligt. idag vet jag inte vad de blir. vi får se. bilderna kommer senare puss.

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards