Alla inlägg den 3 juli 2009

Av nora rouass - 3 juli 2009 12:18

hejsan alla bloggare, vaknade vid halv 12 åt lite och pratade med mamma lite om hur det blir ikväll och imorgon kväll, får se om jag hinner gå på gatufesten ikväll jävligt många ska hit för min bror fyller år, sen lär jag ju åka till maria hon mår inte så bra om jag säger så.. inte lätt detdära. säger bara en sak alla idioter kan ju ta sig nånstans, falska äckliga misslyckade som fan. nu ska jag få mig själv på bättre tankar,för nu skulle jag kunna göra vad som helst bara att inte tänka på den idioten..

och min ÄLSKADE syster kommer idag, fyfan vad jag har saknat hon:(. vi lärju ta och prata lite för hon är den enda jag kan prata med nu. mamma har blivit så konstig sen efter åland.. hon värkar inte bry sig så mkt längre.. börjar väll bli stor tänker hon väll.. men aja skitsamma nu ska jag fixa mig.. grattis bror på 16 års dagen<33.. sen sitta här ett tag.mera ikväll.

nu har alla åkt hem typ, as skönt och bror är ute med sina vänner i hudik undra vad som händer därdå!. imorgon blire nog gatufesten får väll sedå. nu ska jag kolla på en film sen sova, ganska trött är jag. men glöm inte att det är en ny dag imorgon puss.!


take me back to summertime when there was you and me.

Presentation


mitt namn är nora, och jag är 15 år och här får ni läsa om mitt liv och lite till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards